Første kveld i california

Dette innlegget er forhåndskrevet

Jeg har aldri reist så lenge som jeg har gjort det siste døgnet. Det har vært mye venting, stressing og sitting i flere timer nå så vi er en hel gjeng slitne ungdommer. Med tanke på hvor lang tid vi har brukt, har det egentlig gått veldig bra. Jeg har brukt reisetiden til å bli kjent med mange mennesker og alle er så utrolig koselige. Det føles faktisk ut som at jeg har kjent jentene mye lenger en det jeg egentlig har, så det er jo et godt tegn. Vi har brukt over et døgn på å komme oss fra Oslo til California og nå er endelig her! Det føltes helt uvirkelig når vi kjørte fra flyplassen, å faktisk fikk se hvordan LA virkelig ser ut. Nå begynner eventyret og jeg har noen utrolig spennende uker i vente.

 Vi ankom campus i 18:00 tiden i amerikansk tid og da ble vi tatt imot av EF folk som serverte pizza til oss. Etterpå samlet vi en stor gjeng for å handle litt på target. Jeg hadde klart å glemme håndkle, så jeg måtte kjøpe det der, noe jeg syntes var utrolig unødvendig egentlig, men nå er alt fint. Internettet her er ikke til å skryte av, så hvordan jeg skal klare å holde kontakt med de hjemme er usikkert. Bloggen skal jeg oppdatere så ofte jeg har mulighet. I morgen venter litt skoleinformasjon, så skal vi til hollywood etterpå. Helt sykt å skrive det, siden det hele er så uvirkelig. Nå skal jeg legge meg! natti

1 kommentar

Siste innlegg