Venice beach and santa monica

Forhåndskrevet innlegg

Amerikansk tid: 10:42 PM
Norsk tid: 07:42 AM

For et fantastisk sted jeg er på, får ikke sagt det nok ganger. Nå er jeg nydusjet og chiller litt i loungen etter en lang dag med masse spasering. Vi har vært på Venice Beach og Santa Monica beach i dag, og det har vært utrolig gøy. Jeg må virkelig skryte av jentene jeg er med her, fordi vi lager utrolig mye liv. Vi fikk sitte i gule amerikanske skolebusser i dag, noe som var gøy i seg selv men ellers tror jeg at vi alle hadde latterkrampe gjennom hele turen. Vi sang, jublet og lo som bare det. Vi har bare kjent hverandre i noen dager, men den interne humoren er på plass allerede. Jeg har aldri ledd så ofte og mye i hele mitt liv tror jeg, fordi her er virkelig alt morsomt. Strendene var fine og inneholdt masse koselige mennesker. Når jeg er her nede merker jeg hvor utrolig lett det er å være utadvendt med andre. Vi kommuniserer med amerikanerne på en helt annen måte en det vi gjør i Norge, skjerpings til hjemlandet. I dag gikk vi foreksempel bort til noen skatere å bare snakket og danset med dem en stund, det kunne jeg aldri gjort hjemme. Også spurte vi også om noen rulleblades boys ville være med på bilde med oss. 

Jeg har forresten en veldig grei roomie som lar meg taste på tastaturet når hun sover. Før vi legger oss er den eneste muligheten jeg har for å skrive, men hun liker lyden sier hun så det er jeg veldig heldig med. Jeg er avhengig av å skrive ned ferie minner, så en blogg er perfekt for meg akkurat nå. Tidligere skrev jeg alltid i en bok før jeg la meg på ferie, å det kunne være litt irriterende for dem jeg var med. Nattinatt eller godmorgen for dere i Norge.

Hvis noen har noen spørsmål om språkreisen, eller ønsker om noe spesielt jeg kan snakke om så skrik ut.

2 kommentarer

Siste innlegg