Seal beach

Forhåndskrevet innlegg

Hallohallo. Nå er jeg faktisk så trøtt at jeg aller helst bare vil bli ferdig med dette blogginnlegget og legge meg. Men siden denne dagen har vært så bra, er det verdt å være våken litt til for å skrive litt. Dagen begynte med å gå på en strand som heter seal beach. Jeg skulle ønske vi kunne være der lenger en det vi var fordi vi koste oss skikkelig. Etter vi hadde solt oss en stund kom vi i snakk med to fyrer som var derfra. Som sagt tidligere, det er normalt å bare snakke med fremmede her. De ville ha oss med i vannet å surfe så det var noen som gjorde det. Vannet var sykt deilig så jeg ble kjempe fornøyd vertfall. 

Etter stranden skulle vi videre. Vi reiste til gater i Hollywood, egentlig mest for å besøke den kjente dash butikken. Vi trodde vi hadde kjempe god tid, så vi satt oss på en restaurant å brukte god tid der. Når vi var ferdig å spise ble jeg og Stine super stressa fordi det var 45 minutter til bussen vår kjørte. Det vi måtte gjøre da var å springe fra de andre for å nå Dash. Til forståelse, det var sinnsykt langt. Tiden stoppet oss ikke, fordi vi skulle dit. Vi sprang så godt vi kunne helt til vi kom ned. GUD så sliten jeg var da. Jeg var så svett og ekkel da, men det var verdt det. Vi møtte masse andre EF jenter der nede som også hadde sprunget, så det lettet sinnet. Når vi skulle opp igjen hadde vi så dårlig tid at vi måtte springe opp bakkene. Vi visste at vi kom for sent til bussen uansett, og bare det var utrolig stressende. Vi ankom bussen supersvette begge to å gikk virkelig høre det i bussen når vi kommer der med hver vår dash pose. Vi lo så utrolig mye, å vi var så svett at det så ut som vi hadde hoppet ut i et basseng. Jeg kjøpte en bok hvis noen lurte.

 Etterpå dro vi til Universal city (tror jeg) å bare spaserte. Det var skikkelig kult der, men ikke så mange bra butikker dessverre. NATTI for meg akkuratt nå og godmorgen til dere i Norge når jeg poster innlegget.

2 kommentarer

Siste innlegg