Beach party

Nå har jeg nettopp kommet meg i seng etter et besøk på naborommet. Det er noe her nede som bare gjør alt så utrolig morsomt, fordi vi ler vertfall en hel del. I morgen har vi ettermiddag skole så jeg og Emilie kan sove ekstra lenge, herlig! I dag har jeg hatt min første skoletime, og det gikk faktisk overaskende fort. Vi har skole fra mandag til torsdag, og bytter annen hver dag på morgen og ettermiddags timer. Timene går generelt veldig greit, og hele timen er egentlig bare en lang samtale med noen oppgaver i mellom. Læreren vår er skikkelig søt og koselig. I pausen gikk jeg å kjøpte noe kaffe fordi jeg var så utrolig trøtt. Vi har Starbucks på skolen, det er luksus det.

Om kvelden hadde vi Beach party på Seal Beach og vi fikk servert taco og vann når vi kom dit. Jeg brukte tiden på å være sosial og spille mye volleyball. Når det mørknet sto jeg og noen jenter utenfor en isbar, hvor en utrolig hyggelig eldre mann sto å sang. Vi snakket mye med han og han fikk oss til å synge ?alle fugler små vi er? til han mens han spilte gitar i bakgrunnen. Utrolig hyggelig.

Alle her nede er utrolig dialekt forvirret nå og vi stokker skikkelig om på ordforøde vårt. Det er mange morsomme ord fra dialekter, så vi ler og tuller masse. Snakkes

1 kommentar

Siste innlegg