DISNEYLAND

Jeg beklager for dårlig oppdatering i det siste, men jeg har rett og slett ikke hatt tid og jeg har vært syk så det er derfor. Jeg har vertfall hatt to fantastiske dager her nede nok en gang, og jeg skal fortelle litt om de.

Beach

Nok en vellykket dag i California. I dag var det mange som reiste til San Diego. Siden det kostet 50 dollar ekstra, droppet jeg og Emilie det. Vi fikk velge selv hva vi skulle gjøre, så vi dro til stranden med noen andre. Det var sinnsykt mye vind der, og når vi solte oss regnet det sand på oss, men etter en liten om omplassering gikk det fint. Jeg elsker stranden så for min del er det greit. Vi gikk når vi begynte å fryse, siden det ble litt kaldt ettervært. Forhåpentligvis fikk jeg litt farge på kroppen og jeg er enda ikke solbrent! Poeng til meg siden det er utrolig mange røde folk her. Nok en gang spiste vi in n out burger som middag og jeg er ennå mett. I dag var det utrolig digg. Jeg bestilte animal style fries som er plassert på en hidden meny og det er så utrolig godt. Plis prøv det hvis dere har mulighet en gang.

I dag når jeg var på target kjøpte jeg tre bøker på tilbud, så nå leser jeg og Emilie for fullt. Jeg elsker bøker, men uheldigvis er det så tunge at jeg tror ikke jeg burde kjøpe noen flere. Da kan jeg risikere å få overvekt.Vi så forresten ut som tidenes nerder når vi begge to gikk vandrere med hver vår bok og sekk mens vi gikk hjem. Det er ikke anbefalt å gå mens man leser, men sånn er det når man blir ivrig. Vi skulle også prøve å vaske klær, men vi fikk ikke til kortene så vi måtte tørke klærna våres på hengere rundt forbi på rommet vårt. Det er skikkelig morsomt fordi nå henger det sokker og truser overalt her inne. Nå er det natti tid, skal lese litt nå før jeg legger meg. DISNEYLAND i morgen!!

Fourth of july disneyland

Jeg vet faktisk ikke hvor jeg skal begynne med å forklare min kjærlighet til denne dagen. Det startet med å slite seg opp sengen, fordi jeg og Emilie var skikkelig trøtte. Vi kom oss gjennom det og plutselig var vi på vei til en av de beste dagene her nede. Jeg var så utrolig gira når vi kom til parken, det var så gøy. Jeg er så heldig å få være her nede når disneyland feirer 60 år itillegg til at det var nasjonaldagen. Vi var der fra morgen til kveld, og det var skikkelig slitsomt, men verdt det. Vi prøvde å ta så mange rides som mulig, uansett hvor lang kø det var. Den eneste feilen vi gjor var å stå i kø i 75 minutter for å ta en nemo undervannsbåt. IKKE VERDT DET. Båten var ikke noe særlig, så hvis du vil ha litt nemo stemning, se filmen heller. Ellers var space moutain, tower hotel og berg og dalbanen nede med pariserhjulet de beste attraksjonene. Jeg anbefaler dere å ta med en bok til lengre køer, det gjorde jeg. Hvis dere ikke syntes det er flaut, er det faktisk ikke så gale å stå i kø når man kan lese imens.

Jeg fikk kjøpt en simba bamse, og til dere som vet hvor utrolig glad i jeg er i løvenes konge kan bare tenke dere hvor glad jeg var for kjøpet mitt. Simba følgte meg gjennom hele parken og fikk til og med være med på rides. Jeg holdt på den som om den var mitt barn, og jeg ble gjort narr av. Hahaha. Når vi skulle til å spise, satt vi alle sammen å lo av bildene som ble tatt i karusellene. Det var så morsomt, vi holdt faktisk på å spekke. Det ene bilder er av meg i heisen når jeg skriker for fullt mens jeg klemmer på simba bamsen, hahaha.

I slutten av dagen tok vi en en vannkarusell hele tre ganger. Ågud, det var så utrolig morsomt. Vi ble SKIKKELIG våte alle sammen, og vi ledde og skrek så utrolig mye. Til slutt hadde var alle tissetrengt og altfor våte så vi kunne ikke gjøre det flere ganger. Enden av dagen endte med det fineste fyrverkeriet jeg noen gang har sett. Det er vanskelig å beskrive hvordan jeg følte meg når the circle of life kom på, mens raketter slo i hytt og pine forran meg. Jeg kan faktisk sammenligne det med samme følelse jeg hadde på one direction konserten. Jeg ELSKER løvenes konge, og jeg falt nesten en tåre. I LOVE DISNEYLAND

I dag har jeg hatt en sykedag til tross for at kroppen min virkelig slet i går. Jeg regnte med det, men jeg får bare ta støten å håpe på bedre dager framover. Jeg blir behandlet skikkelig bra her nede og noen veninner kom inn på rommet mitt med sjokolade, mat og ballonger mens de sang ? dont worry, be happy?. Jeg ble SÅ glad. Natti

2 kommentarer

Siste innlegg