update

De siste dagene har vært litt rolige, så det har ikke vært så mye å ta bilde eller blogge av. Vertfall, så har jeg vært litt syk, vært i Malibu og slappet mye av. Kroppen min ble syk av Disneyland, så jeg fikk feber i to dager, så det var veldig dumt. Men jeg er helt frisk nå og det er veldig deilig. Jeg har vært mye på campus, men vi besøkte nettop Malibu beach og det var koselig. Været var altfor kaldt til å sole seg, så glemte jeg også en genser så jeg frøs en del. Til tross for det så virket det som en veldig koselig strand. Malibu var utrolig fint, og på bussen hjem så vi på alle de fine husene som lå langs sjøen. Utrolig vakkert. Vi var også på bassenget idag, det var kjekt! Jeg koser meg kjempemasse her nede og tenk at jeg har komt halvveis gjennom nå. Det har gått så fort, men samtidig føler jeg at jeg har vært her i hundre år. Det kommer til å føles SÅ rart å reise hjem. Jeg gruer meg skikkelig mye til å forlate jentene her nede, fordi jeg har blitt så glad i dem. Men nå burde jeg ha lagt meg for lenge siden, natti.

0 kommentarer

Siste innlegg