Universal studios + prom

For to dager siden var vi i Universal studios, og for en dag det var! Jeg har vært litt dårlig på å oppdatere så nå kommer alt på en gang. Jeg var utrolig trøtt om morgenen når vi reiste til parken, så jeg tror faktisk jeg sovnet i bussen. Det var en lang busstur, så det var egentlig ganske herlig. Parken var utrolig gøy, og jeg er veldig fornøyd med karusellene som var der. Jeg er jo utrolig glad i disney, film, animasjonsfilm og diverse, så jeg blir så utrolig glad når det er alt som omringer meg. Vi tok studio tour, som også var bra. Jeg ble utrolig skuffet fordi vi fikk såvidt se wisteria lane, noe jeg hadde gledet meg utrolig mye til. Ellers, var det veldig spennende å få høre og lære om hvordan filmer blir laget og satt opp. Vi tok også jurassic park riden, som forresten gjorde oss GJENNOMVÅTE. Vi hadde virkelig ikke sett for oss å blå så våte, men jo det ble vi. Noe annet som skjedde var veldig tilfeldig, siden det satt en norsk mann rett ved siden av oss som snakket med oss i karusellen, veldig hyggelig. Det siste bildet i innlegget er fra etter riden, men vi ble MYE våtere en det ser ut som der. Det var også EF disco der, men jeg og Ingvild brukte heller mye av den tiden på å ta karuseller.

Vi hadde prom igår, som var helt utrolig gøy. Det er en av de kjekkeste kveldene jeg har hatt her faktisk. Jeg danset utrolig mye, og ble skikkelig klam og svett. Det var egentlig ganske ubehagelig der inne, men utrolig gøy. 

Meg med 3D briller og Ingrid.

3 kommentarer

Siste innlegg