Graduation

Idag er vi offisielt ferdig med skolen her i California. Jeg er helt overasket over hvor fort det har gått. Idag hadde vi et farvell møte i likhet med slik vi hadde når vi kom. Mellomrommet mellom de to møtene føles ut som kun noen dager, og det er en rar følelse. Dagen idag har vært morsom, trist og glad. Jeg nyter de siste dagene mine her, fordi jeg reiser hjem før jeg aner det selv. For dere som ikke vet det så kommer jeg hjem 22. Vi startet dagen med å ha vår siste time i klasserommet. Vi fikk gratisk donuts av læreren vår og gjorde noen aktiviteter sammen. Etterpå fikk vi hatter og hadde møte. Senere gikk vi på stranden og hadde party. Jeg griner vanligvis ikke lett, men hver eneste snakk om å reise hjem gjør meg på gråten nå. Har felt noen tårer idag og ellers ledd og smilt masse med venner og ledere her. Jeg er så fornøyd med denne gjengen, den er virkelig så fin. Jeg er ikke ofte sammen med så mange gode mennesker på samme plass, det er helt uvirkelig. Det er vanskelig for dere som sitter hjemme å forestille dere mitt opphold her. Jeg har prøvd å tatt dere med gjennom noen bilder og litt tekst, men det kan virkelig ikke sammenlignes. Det å være her sammen med disse personene har vært en opplevelse for livet, virkelig. Tanken på å ikke se dem hver dag.. nei. Jeg har forsatt noen dager igjen her før jeg offisielt drar hjem, de skal nytes. 

Ja jeg har fått litt hjemmelengsel, jeg savner familie og venner selvsagt. Det går veldig opp og ned, men NÅ vil jeg være her. Nå som jeg ser slutten nærme seg vil jeg aldri reise hjem. Det er så trist. Tusen takk EF, tusen takk mamma og pappa. Vi lever i en boble, i California. Folkene her har gitt meg en opplevelse for livet, som jeg skal fortelle videre og se tilbake på. Hver eneste tanke gir meg tårer i øynene, og jeg gruer meg så sinnsykt til siste dag her. Det er vanskelig å forklare følelsen av at alle vennene dine som du føler du har kjent en hel livstid reiser i alle Norges retninger. Jeg ser meg rundt for siste gang flere steder nå, det er forferdelig. Lederene her er helt fantastiske og prøver så godt de kan for å gjøre ditt opphold så bra som mulig. Er man syk, stiller de opp for deg og man føler seg aldri alene eller utrygg. Reis på språkreise hvis dere vil ha en unik opplevelse. Jeg har hørt om mange som har reist før meg, men jeg hadde aldri forestillt meg dette. Ingenting er som man tror, før man faktisk kommer her selv å føler det. Åh, klarer ikke å skrive mer nå. Takk.

2 kommentarer

Siste innlegg