Six flags

På torsdag var det endelig på tide å ta turen til six flags. Jeg er tidenes berg og dalbane elsker så jeg hadde gledet meg veldig mye til å reise dit. Det var veldig mange bra berg og dalbaner der så jeg er egentlig kjempe fornøyd. Jeg og de jeg var med i parken kjøpte oss fastpass slik at vi fikk 90% mindre kø og kunne ta enkelte karuseller to ganger på rad. Det var skikkelig deilig å gå forbi en timeesvis med kø og hoppe oppi berg og dalbaner etter kun noen minutter med venting. Selv om vi hadde kjøpt pass, klarte vi desverre ikke å ta alle attraksjonene. Det var veldig dumt siden det var noen veldig morsomme vi ikke fikk tatt, men det får jeg ta til neste gang jeg reiser hit. Tempraturen var helt utrolig varm og jeg gikk nok en gang ut av parken HELT svett. Nok en fantastisk dag i California, looove it.


Anne Mari, Synne og synne.

Nå ligger vi på hotellet i Las Vegas og venter på kvelden. Vi har allerede sett mye av byen og jeg gleder meg skikkelig mye til å få se mer. Jeg skal blogge mer om Vegas senere!

1 kommentar

Siste innlegg