Las vegas weekend

Helgen i Las Vegas har vært helt fantastisk. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne når jeg skal forklare hva vi har gjort. Vi har sett og gjort så mye, så det er vanskelig å formelere det. Vi begynte med å stoppe bussen for å shoppe litt på et outlet. Det var sykt mye bra der, så jeg skulle gjerne hatt litt lenger tid, men det var gøy likevel. Bussturen gikk helt fint. Jeg syntes faktisk at bussturene her er veldig koselige, fordi det er så mange kjekke folk på bussene. Vi har allsang, hører på musikk, sover og andre ting som gjør at bussturen ikke blir så lang og kjedelig. Pluss lederne arrangerte konkurranse på vei bort og hjem. Den første konkurransen var at vi skulle legge ut bus moment på instagram og vår buss vant! På vei hjem kunne vi vinne en melkesjokoladeplate hvis vi sang foran bussen. Jeg og Emilie nålte ikke et sekund når vi så sjokoladeplaten så vi sang tore tang, og fikk mest jubel så vi vant.

Det var skikkelig deilig å komme på hotellet til skikkelig gode senger. Jeg har lengtet etter min seng gjennom hele oppholdet så det var godt å komme seg bort fra campus sengene. I Las vegas på dagen har gikk vi rundt i gatene, var skikkelig turister og shoppet veldig mye. Vi tok også en berg og dalbane som gikk foran New York New York bygningen. Vi så frihetsgudinnen og parisertårnet. Veldig fornøyd! På kvelden reiste vi til stratosphere tårnet, og det var SÅ nydelig. Vi fikk se skikkelig bra utsikt over Las Vegas, tok en ride og spist god mat. Etterpå kjørte vi i limosin med høy musikk og partylys. Gud, så gøy det var. Vi fikk skikkelig Las Vegas stemning, det er helt sykt. Jeg forstår ikke helt alt jeg har fått opplevd på denne måneden fordi det er så mye. På vei hjem fikk vi utdelt gruppebilder og vi signerte hverandres bilder med kommentarer. Jeg ble veldig rørt og noen begynte til og med å grine. Som sagt, jeg vil virkelig ikke reise hjem. Jeg har hatt en fantastisk helg som jeg skal huske for livet. Jeg klarer ikke å samle alle minnene fra helgen i et innlegg siden det er så mye. Nå må jeg gå å legge meg fordi imorgen skal vi ha vår siste hele dag. Veldig trist.


0 kommentarer

Siste innlegg