BRUNETTE

NÅ er jeg endelig brunette. For første gang i livet mitt har jeg fått en farge i håret mitt, og det er veldig rart. Tenka at jeg aldr hari latt noen røre fargen på håret mitt, men siden jeg var så lei av den nå så måtte jeg faktisk gjøre noe med det nå. Idag har jeg derfor farget håret mitt brunere. Det er selfølgelig uvant nå, men jeg er veldig fornøyd. Dere skulle vist hvor mye jeg har klaget på håret mitt den siste tiden, herregud hahaha. Jeg har ikke tatt permanent farge i håret, men noe som heter minicolour? Vertfall en farge som gradvis skal forsvinne. Hvis jeg er fornøyd skal jeg kanskje ta permanent i senere tid. Idag fikk jeg veninna mi til å ta noen bilder av meg, men de måtte jeg bare gi opp. Det er helt sykt hvor ukomfortabel jeg er bak kameraet når noen andre tar bilder av meg, det er rart. Jeg tar bilder av meg selv hele tiden (æh, sykt kleint å skrive) så jeg burde egentlig vite hvordan jeg skal stå for at jeg skal være fornøyd med bildene, men nei. Akkuratt nå er jeg mest komfortabel med å ta bildene mine selv, helst med ingen mennesker rundt meg.

De siste dagene har vært kjempe kjekke. Jeg har vært med mange gode venner, spilt mye sims og vært oppe til veldig sent, eller burde jeg skrive veldig tidlig? Nå vil jeg rydde, slappe av og være litt med meg selv. Det er savnet. Disse bildene tok jeg mens det var mørkt ute så jeg brukte blits, noe jeg syntes var litt kult. Fargen kommer ikke helt rett fram på bildene, så den viser jeg skikkelig senere.

BLOGGES 😛

3 kommentarer

Siste innlegg