Oslo dag en

Kanskje noen har fått det med seg, men jeg var i Oslo i helgen på EF reunion. Det er et opplegg som EF har satt opp for alle som har reist på språkreise i sommer. Etter jeg kom hjem fra språkreisen har savnet etter jentene jeg var med der nede vært stort, så Oslo tur var perfekt. Dessverre kunne ikke alle jentene i min squad komme, men det var helt utrolig kjekt å få se dem som kunne komme igjen. Jeg og Emilie reiste med fly fra Stavanger på ettermiddagen. Vi klarte å komme oss på feil tog som kjørte fra flyplassen til Oslo S så det var nedtur. Det var ironisk med tanke på hvor selvsikre vi var når vi forlatte mødrene våres hjemme for å bevise til dem at vi skulle være ansvarlige og voksne. Den første meldingen de fikk var at vi hadde gått på feil tog. Dessverre måtte vi kjøpe to billetter, noe som var skikkelig kjipt. Til tross for dette sto verdens beste jenter å skremte oss når vi ankom Oslo S. Det var utrolig morsomt med tanke på at de hadde lurt oss til å tro at de ikke orket å gå å hente oss, men jeg ble så utrolig glad når jeg fikk øye på de. Det var latter fra første øyeblikk og det føles ut som om vi aldri har vært borte fra hverandre. Gud så glad jeg er i dem. Vi gikk for å spise pizza med noen andre jenter som bodde på et annet hotell.

På lørdagen sto vi opp tidlig for å spise hotellfrokost og for å få tid til å shoppe litt i Oslo før vi reiste til reunion. Reunion party var helt okei, men det var så utrolig bra å se alle igjen. Å være samlet med folk som jeg var i USA med fikk meg til å føle at jeg aldri forlot dem i det hele tatt. Jeg har opplevd den beste sommeren noen sinne, og det var alle disse menneskene som var med på å gjøre det så bra. Etter reunion gikk jeg og noen jenter ned på aker brygge for å spise dessert. Det var trist å nok en gang måtte si hade til mange, men jeg håper jeg kan møte flere av dem igjen! Vi har allerede lagt planer om besøk og turer i fremtiden så jeg ser skikkelig fram til det.

0 kommentarer

Siste innlegg