Lets talk about coffee

Jeg ler av tanken på hvordan mitt forhold til kaffe var før. Jeg hatet kaffe. Hatet. Jeg brakk meg av tanken. Det er egentlig ganske rart hvordan man bare begynner å elske en ting? som for eksempel kaffe. Jeg husker jeg alltid ville like kaffe, fordi hvem vil ikke det ? Det er jo “kult” å drikke kaffe, eller er det bare meg ? Hahah, det er veldig rart å si det. Jeg har faktisk lært meg selv til å like kaffe, og ja det høres utrolig dumt ut men det er sant. Jeg har gått fra å ikke like kaffe til å faktisk elske det. Eller, jeg elsker kaffe med melk i. Det er en stor forskjell ♥ Nå er forholdet mitt til kaffe utrolig bra, og jeg drikker det omtrent hver dag! U should too

12 kommentarer
    1. super fin og inspirerende blogg du har 🙂 hvor får du inspirasjonen fra? Ha en super fin dag videre! du er en bra blogg jeg liker å lese 🙂

    2. Så utrolig godt ut! Jeg er selv ikke så fan av kaffe, men jeg er enig i det du sier at man faktisk må lære seg og like det. Jeg drakk mye kaffe når jeg jobbet på restaurant fordi da kunne jeg lage min egen med masse sjokolade og godt oppi! Men ja, du sier noe der med overskriften! :p jeg hadde nok kanskje våknet litt mer om jeg lærte meg og like det! Hvordan fikk du til det? :p

    3. miabakke: Kaffe er utrolig godt om man bare lærer seg å like det. Jeg startet også med å putte sjokolade oppi, og det elsker jeg ennå. Droppet sjokolade og sukker mer og mer og tok heller melk oppi kaffen for å gjøre den mindre sur.

    4. Hahah e er helt enig. ^^ E føler at d er “kult” å drikke kaffe.. Men e har enda ikke lært meg å like d. Like kaffe mocca da! 😀 D e himmelsk. Veldig fin blogg du har! 🙂

    5. hmm, det må jeg prøve en gang! Har enda ikke prøvd med melk i.. Føler at det hjelper en del på morningen så er nok ikke feil! 😀 Takk for tips! 😀

Siste innlegg