Sleep tight

Idag er jeg unormalt (eller normalt) trøtt. Derfor har jeg satt sammen et innlegg, der jeg deler noen av sangene jeg liker å sove til. Jeg elsker slappe-av dager hvor man ikke trenger å tenke på noe som helst, men det kan fort bli kjedelig i lengden. Idag har jeg hatt en typisk dag, der jeg bare har sovet, spist og sett film. Jeg trodde egentlig det skulle bli kjedelig, men etter en lang dag på skolen så syntes jeg det har vært veldig avslappende. Tirsdag har alltid vært, og vil alltid være en sleep day for min del. Jeg har sett på tirsdager som en slitsom dag veldig lenge, fordi det er lenge til helg og det er dagen etter mandag. Det er den verste dagen i uken, noe som gjør det perfekt til å bare waste bort. Selvom hele konseptet med å sove bort dager skremmer meg, er det lov idag. Fordi det tross alt er tirsdag.

6 kommentarer

Siste innlegg