Dagens antrekk

Heihei, håper så langt at alle har hatt en veldig bra fredag. Jeg har vært litt dagsforvirret og har hatt litt problemer med å komme meg til helgemodus. Pleier som regel å ha det problemet om jeg ikke har lagt meg planer, men akkurat nå i skrivende stund har jeg skikkelig friday vibe. Det er ikke hver fredag jeg ønsker å finne på noe, så da er det deilig å faktisk bare kunne slappe av for meg selv + jeg fikk gjennomført litt bloggbilder også. Jeg pleier vanligvis ikke å sette til til å være alene i helgene, men jeg må ærlig innrømme at det nogen ganger er en stor glede. Det er liksom ikke helt det samme som å være alene på en torsdag, er det noen som forstår? hahah kanskje sært, men det er bare noe jeg liker med det. Folkens, ikke glem at det er lov å være alene også uten å kjede seg. Jeg har kost meg i mitt eget selskap idag, så jeg er veldig fornøyd med starten på helgen.

Ellers har det vært full sol idag og jeg har hatt mulighet til å gå med kun t-skjorte ute uten å fryse! Det er faktisk ganske imponerende til å være oktober, men jeg er dessverre ikke helt i fint-vær humør for tiden. Jeg er forberedt på høst, så da burde det være høst. Overskyet og regn passer meg midt i blinken, så får heller sola komme til våren neste år. Med tanke på at høst er min all-time favoritt måned så er jeg veldig skuffet over meg selv for å ikke ha klart å nyte den på det fulleste. Jeg tar årstiden for gitt og føler jeg har all verdens tid til å ta nytte av hvordan været er for tiden. Før jeg vet ordet av det kommer vinteren og lyset ute blir mørkt før jeg får komt meg hjem fra skolen. En blogger har alltid det samme problemet hver mørketid, så det gruer jeg meg til. Ellers er jeg generelt glad i mørketiden fordi den er så utrolig koselig. Jeg er heldig som er en person som er flink til å nyte hver årstid slik som den er ment til å være. Er det sommer, liker jeg sola og er det vinter er jeg bare glad for litt snø. Herlig.

Ellers skal jeg gjøre typisk alene-på-en-fredag ting. Spise pizza, godteri og se film. Prikken over i-en er at katten min også holder meg med selskap. Ha en forsatt fin fredag alle sammen!!!! BLOGGES

Jakke – Urban, T-skjorte – Levis, Bukse – Carlings, Sko – Converse

8 kommentarer

Siste innlegg