VANN

På bildene under ser jeg kanskje ganske rolig ut, men som dere kanskje kan tenke dere så var jeg helt klart ISKALD, og hadde mistet følelsen i låra for lenge siden. Det er mye som skjuler seg bak et bilde for å si det sånn! På veien bort til vannet hadde jeg på meg sikkert de styggeste klærne mine i skapet sammensatt og i tillegg gikk jeg å bar på stativ, kamera og en bag. Menneskene som hadde glede av å se meg tusle ned til vannet håper jeg fikk seg en god latter, fordi det burde dem. Jeg var fast bestemt for hva jeg skulle gjøre når jeg kom ned, og jeg må si jeg ble litt(VELDIG) nervøs når jeg innser at jeg har fått publikum. Jeg vil ikke tenke på hvor dom jeg følte meg der jeg kledde av meg for å bade i vannet for så å ta bilde av meg selv mens det sto flere å fisket på en brygge ikke så langt borte. MEN, jeg var målbevisst og selv om jeg ville snu for så å gå hjem holdt jeg fokus og bildene ble jeg fornøyd med.

For å oppnå bra bilder må jeg klare å utfordre meg selv. Jeg satt varm og god når jeg tenkte ut hvordan jeg skulle løse skoleoppgaven og at jeg bestemte meg for å ta meg en svømmetur er noe jeg selv ikke hadde trodd. Men jeg angrer ikke. Jeg skal presse meg selv til å ta utfordringer som dette, fordi jeg vil og skal bli en bedre fotograf, men det må jeg jobbe for!

 Planene for bloggingen jeg skulle gjøre her nede er satt på vent med tanke på at jeg ikke har internett her, og må derfor bruke mobilnett. I mellomtiden kan jeg dele noen bilder jeg tok til et skoleprosjekt for en stund siden som jeg ikke har fått mulighet til å poste. Ha en fin helg alle sammen!

Dessverre eg kvaliteten og fargene på disse bildene ødelagt fordi designet mitt på bloggen er sånn. Jeg har lenge ønsket å fikse opp i dette, så jeg får se hva jeg får til senere..

17 kommentarer

Siste innlegg