Velkommen 2016

Hei og velkommen til min rustede ørken av en blogg jeg har, haha. Endelig tok jeg meg tiden til å logge inn på blogg.no, for så å skrive noen ord. Nå har tiden endelig kommet for 2016, å det er jeg kjempe glad for, nemlig fordi jeg har følt at jeg er i 2016 i tre måneder nå. ENDELIG, slipper jeg å ta feil av hva år vi er i. Det høres nok kjempe tragisk ut at jeg er så år forvirra, men jeg har ventet på 2016 lenge nå. 2015 har vært et langt og bra år, jeg har vært så heldig å få oppleve store ting som jeg skal ta med meg for resten av livet. Året har gitt meg nedturer som alle andre, men heldigvis et stort flertall av oppturer. Jeg er kjempe takknemlig for hvor jeg er i livet akkurat nå, hvis vi utestenger det harde fakta at jeg er så utrolig dårlig på å gjøre det jeg aller mest vil klare å få til, nemlig å oppdatere bloggen. Hvor vanskelig kan det være? Alt handler om rutiner. Jeg syntes egentlig hele greia med nyttårsforsett er litt flaut. Jeg klarer dessverre ikke å ta meg selv i å prøve å lage en liste over noe jeg skal få til bedre i år fordi vi har vippet over til et nytt år, men heller gjøre det når jeg selv føler for det. Jeg lager stadig flere mål for meg selv hele året, men det er også litt godt å få kjenne på dette “presset” til å gjøre det bedre hvert nyttår.

Hvis jeg skulle hatt noen mål, ville det vært: Jeg skal ta bilder, så ofte som overhode mulig. Jeg skal slutte å stenge meg inne i den fortrengte tankegangen jeg har om hvordan eller hva jeg skal gjøre for å ta bra bilder. Jeg er en perfeksjonist uten like, og å slenge kameraet rundt halsen å knipse noe i en fei er sjeldent noe som gjør meg særlig fornøyd, ikke til bloggen engang. Men jeg skal tvinge meg selv til å være litt misfornøyd til tider, siden jeg lærer ikke av ?stage? hvert eneste bilde jeg tar, det holder vertfall ikke bloggen oppdatert.

Et annet mål jeg har for meg selv er å sette ord på følelsene mine. Jeg har mange tanker og meninger om sære ting som sikkert mange hadde hatt glede av å lese, men mye av det forblir inni hode, sjeldent blir delt videre til venner og mye tørr jeg ikke å noen gang publisere. Trist er det, men jeg vet at jeg kan klare det hvis jeg virkelig vil.

Ellers vil jeg være glad og spre mye glede dette året slik som ifjor, være meg selv og lagre nye minner. Jeg åpner året med å være frisk og å ha det bra, slik håper jeg det forsetter. 2016 blir forhåpentligvis et bra og givende år, jeg har allerede lagt noen små planer for sommeren blant annet Rihanna konsert, ellers blir jeg 18 i høst og håper på å få både billappen og båtførerlappen i boks i løpet av året.

 

0 kommentarer

Siste innlegg