Personlig

En av tingene jeg vil kunne oppnå med denne bloggen er å kunne nå gjennom med min personlighet i innholdet her. Jeg leser selv kun blogger selv som virkelig legger sin kjære personlighet mellom linjene på en måte slik at det er gøy å lese. Eksempler på mine favoritt personlige blogger er Sophie elise, Annais, Annijor. Dette er alle blogger som jeg med glede leser hvert innlegg til. De har alle tre vidt forskjellige personligheter og de fremhever den virkelig på bloggen, noe jeg virkelig digger. Som sagt så er dette kun et mål til nå. Skriving på blogg er virkelig ikke så lett som flere skal ha det til, og å bare spytte ut med personlighet i hvert innlegg er ikke en lett jobb for en fersk blogger som meg, haha. Jeg håper dette er noe som kan komme med tiden. Ellers syntes jeg det hadde vært morsomt om jeg kunne underholde dere med noen funfacts om meg selv. Så håper jeg at innleggene mine i fremtiden kan speile mer av personligheten jeg har, fordi det er noe jeg ikke føler jeg klarer å få fram akkuratt nå.

Jeg behandler dyrene mine som mennesker. Jeg tar meg selv i å danse, synge eller plage dem hver eneste dag.

Jeg er rar. Altså, hvor mange ganger har dere ikke hørt at noen sier at de selv er rare, men jeg mener det virkelig. Jeg er utrolig rar, sånn for real.

Jeg er vimsete. Venner drar meg ut av veien og må passe på at jeg ikke blir påkjørt. Ellers vet jeg ikke helt hvor jeg er 90% av tiden min. HÆ? er en av mine mest brukte replikker.

Jeg er treig. Om jeg ikke har en buss å rekke, why the rush?

Jeg begynner å grine når jeg skal ta blodprøve. Hahah, dette er en flau funfact, men min aller verste frykt er å ta blodprøve og jeg får hysterisk angst når jeg setter meg ned i stolen for å ta prøven. Uheldigvis for meg må jeg gjennom dette en gang i måneden fremover.

Im a catlady. Ja jeg elsker hundene mine, men hallo. KATTER.

Jeg har alltid dårlig tid. Tid er noe jeg ikke klarer å beregne og jeg begynner alltid på innleveringer i siste liten, gjør meg alltid klar i siste liten og kan begynne å spise frokost ti minutter før bussen går. Will i ever learn?

Jeg spiser mye. Mat er en stor lidenskap og jeg er ikke sulten med mindre jeg må. MAT MAT MAT

Jeg har skrekk for blodårer. Henger kanskje sammen med min skrekk for å ta prøver, men helt siden barneskolen har jeg hatt tanken på sykehus, blodårer,puls og diverse ting gjort meg helt gal. Ask my friends. Dette har blitt bedre med årene, men sitter forsatt i meg.

Kontrollfreak. Jeg kan kose meg med å sortere en kortstokk, sortere ting etter størrelse, farge osv. Ellers blir jeg gal om jeg på enkelte områder ikke får gjøre ting på min måte. Æææ.

13 kommentarer

Siste innlegg