Home sweet home

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei! Da var jeg hjemme igjen etter en helg borte fra kjente omgivelser. Jeg elsker og hater tanken på å ikke være tilgjengelig på nettet til en hver tid, fordi som sagt var det ikke tilgang til internett på hytten utenom 4G noe jeg gikk tom for. Jeg har derfor såvidt hatt mulighet til å være på sosiale medier, men jeg var akkurat heldig nok til å få oppdatere bloggen. Det er noe deilig med det, å måtte tvinge seg selv til å faktisk gjøre noe utenom. Spise mat uten snapchat eller våkne om morgningen til å faktisk bare sjekke hva klokka er. Dere skjønner?  Jeg er stolt av meg selv for at jeg faktisk har klart å holde bloggen gående så lenge som dette, fordi om dere kjenner meg tar det ikke mange dagene før jeg hopper av. Lysten og gleden er fortsatt på plass, noe jeg håper varer så lenge som mulig. Helgen har ellers vært rolig og fin. Jeg har tatt igjen søvnen jeg klare å miste sist uke og har håpet oppe for at jeg skal klare å få litt mer søvn neste uke, fordi jeg blir et vrak dersom den ikke er på plass. Håper alle har hatt en fin helg!

0 kommentarer

Siste innlegg