Hvordan nyte livet?

Heihei! ENDELIG HELG. Denne uken har vært sååå lang så jeg er superklar for å kunne slappe av i noen dager nå før vi begynner på en ny uke. Jeg har vært på latsiden denne uken så jeg har faktisk satt meg noen mål for neste uke, men det får jeg ta med dere på søndag, haha. Idag har jeg tatt bilder til skolen (ikke bildene under) som jeg kommer til å publisere på bloggen muligens neste uke og jeg gleder meg til å vise dere! Jeg har vært superstresset over hvordan jeg skulle få til disse bildene, men noe fikk jeg til heldigvis.  I helgen skal jeg kun være med venninner, spise mye usunt og sove. 

Ellers så er det noe som har satt seg fast i hjernen min den siste tiden. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på hvor liten tid vi har på jorden og at før vi vet ordet av det så er vi gamle, ikke at det er noe galt med å være gammel. Jeg liker å tenke at det å vokse opp er spennende og hver aldersperiode har noe eget og spennende med seg, men jeg vil ikke at det skal gå så fort. Med andre ord er jeg også utrolig redd for å vokse opp. Jeg vil lære meg å nyte tiden jeg har uansett hvor gammel jeg er, men også ikke ta livet for gitt. Det at jeg er frisk, har to øyne, ører og ben for den slags skyld er en gave i seg selv. JEG ER UNG OG FRISK, så kan jeg ikke bare nyte det ??? Hallo, jeg vet at yolo er tidenes oppbrukte fjortisord men sånn seriøst, man lever kun en gang. Du har en sjanse til å leve livet ditt på så forsvinner man (i min tro). Man aner ikke hva som kan skje på veien og å tenke sånn er skummelt, men jeg prøver bare å åpne øynene til flere. Livet er en gave så bruk den vær så snill, jeg skal prøve så godt jeg kan selv. GOD HELG

9 kommentarer

Siste innlegg