Søndagsmål

Idag har jeg en sånn søndag som gjør at jeg elsker søndager. Å ha hele dagen for deg selv, være motivert og bare slappe av før uken begynner. Som sagt har jeg satt meg noen mål for hvordan neste uke skal være og forhåpentligvis klarer jeg å holde dem! Som mange vet er jeg IKKE en person som er så veldig flink til nettopp dette. Jeg pleier som regel å ta ting litt med ro. Med tanke på at jeg faktisk vil klare å blogge, gjøre skolearbeid og ellers ha en fritid så må jeg lære meg rutiner og det skal jeg bli bedre på fremover. Idag er planen å slikke rommet mitt for støv, omøblere litt (skrives det sånn?) og ellers bare få det til å se finere ut. Jeg er tidenes kontrollfreak på rommet mitt, og om det ikke er ryddig blir jeg faktisk mer lat og slapp. Jeg elsker å komme hjem hver dag til å ryddig rom, det er liksom en mindre bekymring! Ellers så var planen å ta noen bilder og se litt film. Det er søndag <3 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Holde rommet ryddig. Som sagt har jeg planer for å rydde rommet skikkelig idag. Jeg skal se om det er mulig å endre på noen ting og ellers bare forandre ting litt. Jeg er avhengig av å gjøre slikt av og til, det gir meg så motivasjon.

-Legge meg til rett tid. Okei to be real, dette kommer jeg aldri til å klare å holde. Dette er et mål jeg har HVER UKE, så om jeg får til dette så skal jeg få lov til å være skikkelig stolt av meg selv. Jeg legger meg altfor seint og jeg merker at det påvirker presentasjonene mine ellers, så skjerpings.

-Blogge hver dag. Dette har jeg klart å holde gående en stund nå med unntak fra igår, men jeg skal ellers prøve å holde motivasjonen oppe og blogge mer. Til nå holder det med et innlegg om dagen, ford det er rett og slett alt jeg klarer. Jeg ønsker å satse mer på bloggen framover med jeg må ta det i mitt eget tempo. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

18 kommentarer

Siste innlegg