Grunner til å være sur

Idag er det tirsdag og jeg vil egentlig ikke blogge i det hele tatt. Om du ikke er en fan av klaging og sutring så kanskje ikke les videre. Jeg ligger her i sengen min å var helt sikker på at nei idag så gidder jeg faktisk ikke å skrive noe som helst fordi det er ikke vits uansett. Hvorfor skal jeg gidde det, denne dagen er jo bare skikkelig dårlig. Så begynte jeg å fascinere rundt denne dårlige dagen og fikk plutselig lyst til å skrive allikevel. Det var snakk om et minutts tenketid som fikk meg til gå fra surmunn i sengen til å hoppe opp for å ta opp macen. Så her er jeg da, men jeg har fortsatt en skikkelig dårlig dag. Så nå har jeg tenkt å lage et skikkelig klageinnlegg til meg selv der jeg skriver om hvorfor jeg har en dårlig dag. Alle punktene er super overfladiske og utrolig teite, men nok til å faktisk ødelegge humøret mitt. Noen ganger er det lov å føles skikkelig synd på seg selv for dumme ting. Hvorfor jeg poster dette på bloggen vet jeg ikke, men det er vell en del av målet mitt å være litt mer personlig? Et steg av gangen kanskje..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
(Tatt på en good day)

– Dagen startet med at håret mitt var en super katastrofe og jeg tenker hvordan i huleste skal jeg klare å fikse dette.  For det første så er det ille nok at det er tirsdag, men jeg pleier vanligvis ikke å bry meg særlig om håret på denne dagen. Uheldigvis var håret mitt utrolig viktig idag morges…. No happy ending to this one.

– Jeg har utrolig vondt i ryggen idag. Medisinene mine begynner å ta fatt, så å ha vondt i ryggen begynner å bli en del av hverdagen min, men idag var det bare veldig ikke greit.

– Jeg er trøtt. Okei…. jeg klarte ikke målet mitt med å legge meg tidlig, og igår kveld var ikke et unntak. Jeg har drukket tre kopper med kaffe, men jeg kjenner fortsatt på underskuddet i kroppen min. Tanken på hvordan jeg ville følt meg uten de koppene grøsser meg. Power-naps = NEI aka min verste fiende.

– Jeg hadde prøve i første time og jeg følte ikke at jeg klarte å gjøre mitt beste. Tiden fløy forbi og jeg vet at jeg kunne gjort det SÅ mye bedre om jeg hadde jobbet litt hardere og mer konsentrert. 

– Det er tirsdag, do i need to say anything else? Jeg hater tirsdager. Ikke bare har vi teorifag hele dagen, noe jeg faktisk ikke syns er så ille, men det er en så utrolig utmattende dag.

Så dette er noen av grunnene til at dagen min har blitt kåret til ukens verste. On the bright side så har jeg veldig lite dårlige dager fortiden og jeg føler meg generelt bra. Jeg skal ikke tro at det er verdens undergang selvom jeg sitter på rommet mitt å syntes litt synd på meg idag, fordi det har jeg faktisk valgt selv. Om jeg virkelig ville endret holdning kunne jeg nok gjort det right this second, men jeg velger heller å være sur. Jeg vil være sur idag for meg selv, MEN jeg hadde faktisk en veldig bra skoledag idag (til tross for prøven). Jeg har nok noen grunner til å være glad idag også, men det ville jeg ikke skrive om i denne omgang. Imorgen blir nok en mye bedre dag så da blir denne dagen glemt.

10 kommentarer

Siste innlegg