My classmates

Idag er humøret på topp så jeg bestemte meg rett og slett for å ta med meg kameraet på skolen siden vi har en del fritimer idag. Jeg og mine main classmates gikk ut for å ta noen bilder og jeg har innsett hvor utrolig perfeksjonist jeg er når det gjelder bildene mine. Haha ikke rart de holdt på å kvele meg der jeg står å poserer på halv 4 mens jeg klager over lys, plassering og alt annet som kunne vært feil. Det er ikke alltid lett.. Vi prøvde å ta noen kule outfitbilder men det var ingen suksess. Idag får dere bilder av mine venner aka gullrekken aka Katarina og Sebastian. (Creds til Anniken som var fotograf) Vi tre er litt avhengig av hverandre på skolen og når lærerene bestemte seg for å bytte plasser i klassen så ble vi helt fra oss. Heldigvis ordnet vi det og vi er nå tilbake til hva vi kaller for gullrekken. Love my classmates. Ha en fin dag videre, det skal jeg ha!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

6 kommentarer

Siste innlegg