Mascara routine

Hei! jeg vil tipse dere noe som virkelig har endret sminkerutinen min etter jeg oppdaget et øyevippe produkt. Det er nemlig Lancome sin cils booster XXL. Når jeg var i USA fikk jeg en miniversjon av denne gratis fra sephora. Jeg har alltid vært interessert i å prøve en mascara primer/base, så den falt så klart i smak. Jeg ble så forelsket i den at med en gang den ble tom måtte jeg kjøpe en ny med en gang. Den inneholder microfibre som gir vippene mer lenge og fylde. Jeg pleier ikke å krølle mine vipper og jeg har alltid hatt problemer med å få vippene mine til å se ut som sitt beste, noe dette produktet hjalp meg med.

Jeg varierer hvor mye produkt jeg bruker avhenging av hva jeg skal gjøre. Jeg pleier heller ikke å bruke den hver dag, men heller kun dager der jeg virkelig vil gjøre det beste ut av makeupen. Om jeg skal noe spesielt, tar jeg gjerne litt ekstra på for å få bedre resultat. 

Her er ferdig resultat. Jeg syntes produktet gjør en super jobb med vippene mine og det er virkelig et produkt som er verdt å sjekke ut. Ellers har jeg merket at mascaraen min aldri drysser lenger og om jeg uheldigvis sover med sminke en dag, holder faktisk vippene seg ganske like gjennom hele natta! Jeg anbefaler altså ingen å sove med sminke, men jeg bare sier at det kanskje sier mye om hvor godt basen holder sminken på plass. Mascaraen min er fra maxfactor!

Idag skal jeg ha en chillelørdag og tilbringe litt tid sammen med meg selv rett og slett. Det er ikke hver dag det frister å gå ut for å finne på noe, så jeg tror jeg skal få unnagjort noen filmer jeg lenge har hatt lyst å se. Nå rumler magen min (som vanlig) og jeg skal ned å speide på kjøkkenet etter noe usunt. Ha en fin fin lørdag alle sammen!

13 kommentarer

Siste innlegg