Blog under construction / Foto

Jeg skal prøve å få inn noen innlegg her og der med tenke på at skrivesperren min har gått til hode på meg, og jeg har begynt å få vondt i hånden av å skrive i notatbøkene mine. Har også fått noen spørsmål om isotretinoin kuren min og jeg tenker oppdatere dere om en måneds tid når jeg faktisk er ferdig. Har ingen kviser nå til en fordel, men for dere som ikke vet det går jeg nå på 4 piller daglig noe som sliter på. Trist nok er det en del av hverdagen min å jeg klager forhåpentligvis ikke for mye på det. Men jaaa, jeg skal fortsette med å plage dere så bloggen kommer nok snart opp igjen, så lenge jeg orker og klarer å gi dere et godt produkt. Hvorfor slutter jeg å blogge når jeg får vondt i hendene av å ikke gjøre det?

Været er utrolig for tiden og jeg har en uke igjen på skolen. Skal fikse meg en ny linse til kameraet etter det ble ødelagt, så skal jeg nok klare å ta med meg kameraet rundt igjen. Savner å ta bilder å dele minnene mine med dere. Blogg plattformen er den eneste måten jeg når ut til folk på, med tanke på at jeg ikke er for ivrig på for eksempel snapchat, instagram eller youtube. Det blir en spennende tid forran meg å jeg gleder meg til å tekste mine hverdagstanker igjen.

Bildet jeg tok til eksamen:

Jeg ønsker at bildet skal symbolisere i dette innlegget hvor mye glede jeg finner i kameraet, men at det er vanskelig det er for meg å ta seg til rette med det.
 

0 kommentarer

Siste innlegg