Hvorfor gjør jeg dette?

En dag vil jeg bli blogger, en annen dag youtuber så lege, markedsfører, filosof, detektiv, designer, kokk? Hvis du finner denne bloggen, bra for deg. Hvis du leser denne bloggen, kult. Jeg heter Tonje, lager YouTube-videoer, studerer, bor med kjæresten min i Oslo og spiser mye. Om du kjenner meg leser du kanskje dette fordi du er glad i meg, men uansett hva som førte deg hit ønsker jeg deg velkommen. Jeg la merke til at statestikken min her på bloggen ikke var så verst. Hadde 5 lesere her om dagen og jeg har ikke oppdatert på hvor mange år? Hadde til og med glemt hvilken mail som ble brukt til å oppdrette denne bloggen, da jeg brukte tjue minutter på å logge meg inn. Sykt kult uansett at noen er nysgjerrig på å rote i fortiden min, og veldig merkelig også egentlig. Jeg lar bloggen min stå åpen for alle som ønsker, og noen av mine tidligere innlegg er super pinlige, men jaja. Jeg aner ikke hva jeg fikk over meg når jeg for noen dager siden fikk et  stort behov for å skrive ord igjen. Ord om livet, skolen, venner, hunder, mat og meg. Jeg er innom her noen ganger for å mimre, og jeg ønsker faktisk å la meg mimre i fremtiden også. Derfor ønsker jeg å åpne en mulighet for meg til å skrive noen innlegg her og der. Jeg ønsker ikke å blogge for å få lesere, eller oppmerksomhet, men helt ærlig kun for min egen del denne gang. Om du ser på YouTube videoene mine, og er nysgjerrig på min sjel så er dette stedet for deg. Jeg har også sykt mange skrivefeil, så plis ikke kommenter det. Det er en grunn til at jeg ikke våget å skrive mer, men om jeg ønsker å forberede meg innebærer det blant annet å ikke slutte å skrive. Tror jeg. Hade.

0 kommentarer

Siste innlegg