Velkommen 2021!

 

VI ER ENDELIG I 2021! Jeg blogger igjen, yolo!

 

Vi er offisielt i 2021, wow. Det er ganske sykt å tenke på at vi nå er ferdig med et historisk år som mange ser tilbake på med mye negativitet. Ekstrem skogbrann i Australia, Corona, Black Lives Matter, Trump vs Biden, Eurovision avlyst (hehe) for å bare nevne noe. We did it guys. Jeg kan si meg enig i at det har vært et utfordrende år på veldig (veldig) mange måter. Det har også vært året hvor jeg har lært mest på kortest tid, tror jeg. Vi bruker nyttår på å se tilbake på året som har vært, lære av feil og å motivere oss selv til å bli bedre (og kulere). Kan jeg si at jeg opplever det som en dårlig vane at mange ser tilbake på året som har vært med misnøye? Da mener jeg generelt, hvert år. Dette er på ingen måte ment som å underdrive faktum at 2020 er 2020. Fordi det HAR vært et rævva år. Jeg ønsker uansett også å se tilbake på året som lærerikt. Mye har skjedd i livet mitt, og det er nok et år hvor store livsendringer har skjedd. For å oppsummere: Jeg har utfordret meg selv karrieremessig, følt meg lykkelig, laget en ny youtube-kanal, møtt og blitt god venn med ekstremt fine mennesker, avsluttet et langvarig forhold, hatt verdens verste eksamensperiode, vært langt nede, flyttet inn i et kollektiv, hatet meg selv, elsket meg selv og generelt bare møtt på ekstrem turbulent fra alle kanter. Takk for meg, 2020. Videre skal jeg jobbe med å bli det beste mennesket jeg kan bli. På en annen side skal jeg også akseptere at noen ganger er livet rett og slett bæsj, og å akseptere at man blir sliten og demotivert. Det er helt ok. Jeg har skikkelig troen på meg selv, og det skal jeg fortsette å ha i 2021. Velkommen året! Hilsen klisje dronningen.

 

0 kommentarer

Siste innlegg